annishstonins.blogg.se

Spontan. Glad och positiv!!

Att tillfriskna. Och motgångar.

Publicerad 2020-03-18 15:25:50 i Allmänt,

Hej alla. Hoppas folk ändå har lite hopp uppe i dessa tider med Corona viruset. Jag känner att jag har hoppet uppe. De är tack vare na. Men känner en enorm harm. Har pratat med min sponsor. Vi båda trodde att jag var i en återfalls process. Men de känns ändå väldigt bra att vara drogfri, nykter och rökfri. Och de känns som att jag kan stå emot drogsug och att komma över denna återfalls process. Jag höll mötet idag på lunchgruppen. Känner hopp om framtiden. Jag ber varje dag. Morgon 5 minuter eftermiddag 5 minuter och innan läggdags 5 minuter. Är evigt tacksam över min högre kraft. Jag har blivit lycklig för jag gör rätt saker. Har absolut ingen kontakt med gamla fest vänner eller knappt familj. Känner att min familj har gjort bra saker för mig men dem har kränkt mig också och de har varit klurigt. Men jag tror att jag inte är ensam med att ha jobbiga familje relationer. Men jag lämnar över till min högre makt varje dag om de. Jag ber han ta hand om mina relationer. Och allting. Är evigt tacksam över han. Min högre makt alltså. Idag fick jag en bild i mitt huvud. Och de kändes som min högre makt vilja. Men är inte säker. Vet inte helt klart. Men gud. Jag tacksam dig att du fått mig på banan igen. Att jag får tänka på mitt tillfrisknande och leva mitt liv till fullo. Att jag för vara den sta versionen av mig själv och släppa sånt som tynger mig. Är evigt tacksam över dig. Gud ske din vilja med mig. I Jesu namn, amen amen amen 🙏🏼💛❤️🧚🏼‍♀️💫⭐️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Stenberg

Anna heter jag. 💛 jag skriver om livet. Att leva livet på livets villkor. Är hungrig för livet och gillar konst och människor. 🧡

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela