annishstonins.blogg.se

Spontan. Glad och positiv!!

Min reflektion i dag om tradition två. Och livet

Publicerad 2020-12-28 13:30:05 i Allmänt,

Hej. Mitt liv är så bra. Har haft en sån fin jul. Har känt mig i frid med mig själv..... tack vara programmet. Jag känner tack vare na att jag får bli den människan jag vill vara. Får tillämpa andliga principer till dem jag älskar. 

idag kommer jag är prata om acceptans, anonymitet och välmening och mer om gruppsamvete. 

 
vad är acceptans för mig?: 
 
acceptans för mig är när man inte förvränger saker och ting, när man är okej med de som är eller att man godkänner människor och saker som de är utan att kanske agera på de. 
avceptans i na för mig är när man accepterar en annan människa ist för att på en gång störa sig på personen. 


 
vad är anonymitet för mig:? 

 
anonymitet för mig är när man inte bryter sin integritet eller någon annans..... jag har varit med om att folk ha brytit emot min anonymitet men har och försöker lära mig att då på en gång ge den personen dubbelt av min anonymitet.... att respektera den personens integritet. 
jag har lärt mig och kan inte men lär mig att inte agera på mina känslor. De blir bättre 
 
 
vad är välmening för mig:? 

välmening för mig är när jag generöst ger min tid och ljus till någon annan. Som en nykomling. jag kan välja att ha den integriteten att visa kärlek vart jag än går. 

 
how does my understanding of open mindedness help me apply the second tradition? 

när jag väljer att ha öppet sinnelag så får jag en tillit till en högre makt få komma in i mitt liv och i na. Jag kan respektera andras röster och mina. Jag lär mig att ha tillit till programmet. 

 
How do i encourage or welcome the ideas of new members? 

 
genom att inse att jag är utslagen av min egna vilja och min egna kraft. Jag måste för att gruppen ska fungera välkomna andras idéer. När jag deltar i na service så blir jag öppen för andras service och är tacksam över andra medlemmar som har sina idéer. De är de som gör de fint. De går alltid att ändra på sen. 
 
 
Do I consider the needs or views of those who aren't in the room? 

 
alltid. Tack vara andra i programmet. Och jag älskar att ge de jag har fått. Men helt ärligt så tycker jag att vi i våran hemmagrupp ska vara mer vaksamma för nykomlingar. 

 
How do I find the courage to ask difficult questions in business meetings? 

 
jag kan tycka att de är svårt att ifrågasätta saker för långtidarna men har lärt mig att könna mig tryggare i de. Jag försöker ha en tillit till en högre makt som vägleder mig i vad som är bra för mig och inte. 

 
tack att jag för skriva detta till er. Om ni har egna åsikter denna tradition kan ni kommentera. De är kul att höra andras idéer. 

ha en bra måndag och god fortsättning. 

 
jag är kär och galen. Känner mig omhändertagen. 
jag har varit med om mycket människor som har lämnat ut mig. Jag har också varit gränslös emot andra. Men jobbar med detta varje dag. De blir bättre. Lycklig och galen är jag denna dag. 

ha en bra dag. Kram ❤️🙏🏼🤍

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Stenberg

Anna heter jag. 💛 jag skriver om livet. Att leva livet på livets villkor. Är hungrig för livet och gillar konst och människor. 🧡

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela