annishstonins.blogg.se

Spontan. Glad och positiv!!

Jag är så jävla tacksam.

Publicerad 2019-07-18 07:07:33 i Allmänt,

Jag är så jävla tacksam. Tack vare anonyma narkomaner och alla vänner där inne så har jag hittat ett nytt sätt att leva. Denna vinter, vår och sommar har varit dem bästa i mitt liv. Jag har fått lära mig så mycket. Tack till alla i anonyma narkomaner. Jag slipper betala dyra pengar för att må bra. Allt detta är gratis. Tack till na. Tack till tolv steg. Tack till mina känslor. Tack att jag lever. Tack till kapitulation. Tack för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Stenberg

Anna heter jag. 💛 jag skriver om livet. Att leva livet på livets villkor. Är hungrig för livet och gillar konst och människor. 🧡

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela