annishstonins.blogg.se

Spontan. Glad och positiv!!

Jag är så jävla stolt över mig själv.

Publicerad 2019-07-01 02:15:17 i Allmänt,

De går så jävla bra för mig. Och när de går bra för mig så kommer de sjuka energitjuvar som försöker sno mina känslor och dem ger mig harm. Jag är så sjukt glad över na. De har hjälpt mig så mycket med mig själv. Jag har ju blivit sexförbruten av min sjuka pappa som är alkolist och pedofil. Inte fått känna mig älskad av andra män eller glad alls. Jag har kapat all kontakt med mina föräldrar. Då kommer de folk som försöker förstöra mina känslor och säga att jag ska tillbaka till mina sjuka alkoliserade föräldrar som har utnyttjat mig sexuellt sen jag var barn. Jag har i flera år gått med harm och skam och är så jävla ledsen och rädd. Jag vill tacka Anders som är från programmet som har hjälpt mig så mycket. Inatt sover jag inte. Jag är bara arg. Men de är så viktigt att ge sig självkärlek till sig själv. Jag har gått upp jättemycket i vikt eftersom jag har varit omringad av sjuka människor som har förstört min självkänsla. Nu träffar jag folk som tycker om mig och som vill mitt bästa. Jag har haft en grym dag där jag har styrketränat och stretchat. Jag saknar min biologiska mamma. Hon dog för ett par månader sedan och hon var den enda som älskade mig något galet!!!! Hon var som en bästa vän och vi hade de så bra den sista tiden innan hon dog. Men nu ska jag tänka på mitt tillfrisknande och meditera!!!!!tack alla som läser och lyssnar!!! Ha en bra dag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Stenberg

Anna heter jag. 💛 jag skriver om livet. Att leva livet på livets villkor. Är hungrig för livet och gillar konst och människor. 🧡

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela