annishstonins.blogg.se

Spontan. Glad och positiv!!

Mina tankar innan julen 2019

Publicerad 2019-12-21 13:30:00 i Allmänt,

Önskar dig kärlek. Önskar dig frid i sinnet. Jag är så kär. Hehe absolut inte i min lillebror 🤮 Men i en speciell person som är så fin. Jag känner mig så trygg med han. De är lite förvirring ibland för jag har varit med om folk som missunnsamma mig kärlek men jag känner mig säker på att jag är älskad. Jag älskar han så mycket. Så fort han kommer upp i mitt huvud blir jag glad och motiverad. Men jag vill se fler sidor hos mig själv. Jag vill explorera fler sidor hos mig själv. Få mer kärlek till mig själv. Tack till de tolv stegen och gud. Jag ställer höga krav på mig själv men måste komma ihåg självkärlek. Jag är väldigt lycklig idag. Tack. Tack till alla som får mig på bra humör. Som visar mig vägen och som jag får tillit till. Tack till min högre makt. Tack till alla. Mycket kärlek och sinnesro. Jag är så kär så jag kollapsar. 🙏🏼♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Stenberg

Anna heter jag. 💛 jag skriver om livet. Att leva livet på livets villkor. Är hungrig för livet och gillar konst och människor. 🧡

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela