annishstonins.blogg.se

Spontan. Glad och positiv!!

Julen 2019 en mycket bra jul.

Publicerad 2019-12-11 21:04:00 i Allmänt,

Tack till min man i Nashville som är så fin. Tack till mig själv. I typ 11 år har jag bara flutit omkring i ett ingenmansland och varit så olycklig. Men har äntligen fått bli lycklig. Gud visar mig vägen varje dag hur jag ska leva och vad som väntar mig. Han ger mig allt jag vill ha och behöver. Jag är så sjukt stolt över mig själv. Julen 2018 och julen 2019 är dem bästa jularna på 11 år. Och dem säger att mer kommer visa sig bara man inte plockar upp den sista. Idag har jag varit ren i 8 månader och 14 dagar. Jag är så stolt över mig själv. Jag har i hundra är slösat pengar för min lycka. Men na har gett mig redskapen gratis för att vara lycklig. Tack till na. Utan na hade de gått riktigt illa. Mitt liv är så bra. Ska aldrig sluta göra kärleksfulla handlingar till mig själv. Ska våga leva detta liv. Gud jag älskar mitt liv. Får glädjetårar. Jag är så lycklig. Idag har jag varit på två möten. Vilat hela kroppen från träning. Och haft sovmorgon. Ska upp tidigt imorgon och träna. Tack till dig min underbaraste i Nashville. Du är den finaste och de bästa som har hänt mig. Tack. Nu ska jag sova. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Stenberg

Anna heter jag. 💛 jag skriver om livet. Att leva livet på livets villkor. Är hungrig för livet och gillar konst och människor. 🧡

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela