annishstonins.blogg.se

Spontan. Glad och positiv!!

Då var vi här. Julen 2019 tacksam.

Publicerad 2019-12-21 13:18:54 i Allmänt,

Men gud grymma liv. Vad du har gjort med mig. Får ungefär ett är sedan så tog jag beslutet att skylla på mig omgivning att de var deras fel att jag var olycklig och började själv ta bort mig själv ifrån de hål jag har varit i i så många år. Jag slutade röka. Från 2 till3 paket om dagen till noll. Jag slutade med beroendeframkallande medicin från psykiatrin som jag fick. Jag började träna. Och idag mär jag så bra. Julen 2018 var en fin jul. Jag var hemma själv och var igång med min träning. Februari 2019 började jag på na. Jag kände sån maktlöshet inför droger. Jag insåg att jag var en beroende. Och na har gjort så stora förändringar i mitt liv. Idag är jag lycklig. Har inte fått uppleva sån här lycka på mer än 11 år. Min största kärlek lever inte Sverige. Men en saker säker..... attraktionslagen fungerar. Jag har blivit så bön hörd denna vinter och sommar. Förut hatade jag vintern men nu tycker jag om den. Jag lever i överflöd. Är stolt över mig själv. Känner mig älskad. En sak är de bara. Jag ska jobba med min feminina energi. Jag har mycket kvar. Men gud verkar i mig idag. Jag gör små kärleksfulla handlingar till mig själv varje dag. Jag känner samhörighet med folk som försvann i mitt liv i samma veva som jag var deprimerad. Jag är lycklig idag. Men jag för med jobbiga känslor i kroppen men de försvinner och jag går framåt. Jag kan inte ljuga om att jag har blivit djupt sårad men de sker en läknings process i mig. Och jag ångrar inte en dag som nykter och rökfri. Idag ska jag på na möte i Hornstull. Ser fram emot de. Idag kom mina läppstift ifrån lime crime. 6 st i olikarger så fina. Tack till detta liv. Tack till gud. Tack till alla ni. Tack till mig själv. God jul och gott nytt år. Önskar alla hälsa, lycka, kärlek, sinnesro, trygghet. Puss och jul kram♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Stenberg

Anna heter jag. 💛 jag skriver om livet. Att leva livet på livets villkor. Är hungrig för livet och gillar konst och människor. 🧡

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela