annishstonins.blogg.se

Spontan. Glad och positiv!!

Tack för idag!!!!! Bara för idag.

Publicerad 2019-08-03 02:32:02 i Allmänt,

Jag är rädd för hur bra de går för mig just nu. Jag är typ avundsjuk på mig själv!!!! Mitt liv är så jävla bra!! Jag gör service. Är med mina skyddsänglar. Ser hopp. Jag är så jävla lycklig. Tack att jag får uppleva detta liv. Tack till vortex. Tack till min grymma lägenhet. Tack till denna natt. Jag gjorde de jag ville och uppfyllde mitt mål. Jag är lyckligare än någonsin och förtjänar de. Tack att jag lever. Tack för denna dag!!! Tack att få göra kärleksfulla handlingar till mig själv och andra!!!!! Jag är så jävla stark!!!!! Jag är så jävla stolt över mig själv. Tack för idag!!!!! Tack till gud!!! 🙏🏼💜

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Stenberg

Anna heter jag. 💛 jag skriver om livet. Att leva livet på livets villkor. Är hungrig för livet och gillar konst och människor. 🧡

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela