annishstonins.blogg.se

Spontan. Glad och positiv!!

Yummy!! Yoga!!!

Publicerad 2015-01-30 09:54:00 i Allmänt,

Yoga dag nåt två!!!! Bikramyoga!!! Så skönt. Känner stor träning ett i kroppen men är glad att jag får yoga hur mycket jag vill gratis där bara för att jag jobbar där 4 timmar om veckan. Äntligen kan jag utbilda mig till yoga instruktör!!!!!!!!!! Idag ska jag städa sen ska jag till studion på kvällen. Känns skönt. Har som sagt skön träningsverk i magen och framsida lår. Ska nog äta mycket protein idag. Vill ju vara i form till resan!!!! Ah!! Är så tacksam!!!!! Bästa livet med livs kvalité!!!! Ha en bra dag alla!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Stenberg

Anna heter jag. 💛 jag skriver om livet. Att leva livet på livets villkor. Är hungrig för livet och gillar konst och människor. 🧡

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela